woensdag 16 februari 2011

Trendtopper trend #2: Kleurenfestijn

Michelle Obama liet vorige week in de Today Show op NBC zien hoe je felle kleuren draagt. Ze combineerde een jurkje met gekleurde accessoires: een knaloranje riem en felgele pumps. Het lijkt wat bont, maar met haar donkere huid en haar (als wintertype) kan ze de contrasten goed hebben. Het geheel is erg stijlvol! 


En leuk detail: het jurkje is te koop bij de H&M voor €29,95. Zonder custom made lange mouwen dan... Wie heeft gezegd dat stijlvolle kleding duur moet zijn? 




Lees op mijn blog Trend #2: Kleurenfestijn hoe jij er mooi uitziet in felle kleuren!   

5 opmerkingen:

  1. Wat een schàttig jurkje!!!
    Geweldige reclame voor H&M zeg!

    XXXJenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I loveeeeeeeeeeeee that dress!!! :):):):):):):):):):):):)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is nu echt een jurkje waar ik blij van word! Eerst het buikje (nou ja... buik) eraf en dan zo'n flodderig jurkje en blote benen... nu de zon nog! Enuhm... geel is niet echt mijn kleur. zwarte pumps is meer wat voor mij. of rood. Of paars. Of oranje laarsje (die heb ik!) Mag dat ook?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou de zon doet z'n best al! En natuurlijk mogen oranje laarsjes. Graag zelfs :-)

    (De jurk is redelijk verhullend. Dus ik zou zeggen, gewoon gaan passen!)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een goede tip, dit jurkje is helemaal mijn ding! Nu het weer nog (of iig de temperatuur...)

    BeantwoordenVerwijderen